חושבים להיות סוכני נדל"ן בדרום? 5 סיבות מצוינות לעבוד עם חברת י.ש בתים מבית קלר וויליאמס הבינלאומית

י.ש בתים - נדל"ן בדרום ובאר שבע

חושבים להיות סוכני נדל"ן בדרום? תנו לנו להדריך אתכם והצטרפו להצלחה!

הגשמה עצמית נחשבת למטרה עיקרית ומשותפת לכל בני האדם באשר הם. ישנן דרכים שונות ומגוונות לחוש תחושה נפלאה כמו זו של הגשמה עצמית, אם זו דרך קריירה משמעותית, זוגיות עוצמתית או פשוט החלטות מסוימות שלקחת בחיים וגורמות לך להרגיש שאתה שולט בקצב של החיים שלך. אחד האמצעים ההכרחיים בדרך להגשמה עצמית הוא עצמאות כלכלית – כזו שתפנה לנו זמן ואנרגיות לעסוק ולהשקיע בדברים שאנחנו אוהבים וחשובים לנו. מחקרים מראים שרוב בני האדם כיום, שעובדים כשכירים במשרה מלאה וקבועה בין 8:00 ל-17:00, רחוקים שנות אור מתחושת ההגשמה העצמית. עד כדי כך רחוקים – שהם אפילו לא מצליחים לדמיין לעצמם מה היא. רבים וטובים משקיעים מספר לא מבוטל של שנים מחייהם, כמה עשרות אלפי שקלים ומאמצים אדירים כדי לסיים תואר המאפשר להם להרוויח במקרה הטוב 10 אלף ש"ח בחודש ואף פחות מכך.

אז מה עושים כדי להתמודד עם הבעיה הזאת ולהתקרב לעבר עצמאות כלכלית והגשמה עצמית? חושבים מחוץ לקופסה ולומדים תיווך נדל"ן.

הודות להתפתחות המטורפת של שוק הנדל"ן בישראל בעשור האחרון, שהביאה משקיעים רבים להשקיע בענף הנדל"ן – כיום, סוכן נדל”ן מקצועי ומוכשר יכול להגיע לעצמאות כלכלית במהירות ובקלות יחסית. יותר ויותר צעירים ומבוגרים ישראלים בשנים האחרונות בוחרים לשנות את תחום עיסוקם ולהיות סוכני נדל"ן – זאת לאחר ששמעו את סכומי הכסף המסתובבים בשוק הנדל"ן הישראלי ואת כמות האנשים שהגיעו לעצמאות כלכלית בדרך הזו.

גם אתם רוצים להגיע לעצמאות כלכלית ולהיות סוכני נדל"ן מקצועיים בדרום? י.ש בתים היא המקום המושלם ללמוד ולהתפתח בו – הודות ל-5 סיבות הבאות:

1) אוניברסיטת נדל"ן – כאמור, להיות שייך לחברת י.ש בתים זה לעבוד בחברת הנדל"ן המובילה בבאר שבע והסביבה וגם ליהנות מהיתרונות של שייכות בענקית הנדל"ן העולמית קלר וויליאמס. בשל כך, סוכנינו מרוויחים קורסים, הכשרות והדרכות מהטובים בעולם עבור סוכני נדל"ן חדשים. ברשותנו מאגר קורסים עצום שכולו נבנה במטרה לספק לסוכנים שלנו את הידע והכלים הטובים ביותר שקיימים בענף התיווך. לכל סוכן בחברת י.ש בתים מוענקת גישה ישירה לעשרות קורסים הזמינים באתר האינטרנט בכל מקום ובכל זמן. קורסים אלו נועדו לעזור לסוכנים להשתפר ולשפר את היכולות שלהם, וכל זאת על מנת לבנות עסק עצמאי בתחום תיווך הנדל"ן בצורה הכי נכונה ומקצועית !

2) הסוכן במרכז – חברת י.ש בתים תעשה הכול למען הסוכן והקידום שלו – תוך הבנה שתיווך הוא עסק עצמאי המבוסס על יחסים בין אישיים ואמון. ניסיון של עשרות שנים הביא אותנו לתובנה ששיווק עצמי של הסוכנים שלנו באזור הפעילות שלהם הוא הדבר החשוב ביותר. היכולת שלך למתג את עצמך תחת י.ש בתים ולבנות את המותג שלך באזור הפעילות המקומי שלך – הוא שיגרום לך ולעסק שלך לצבור שם ומוניטין. מעבר לכך – י.ש בתים מעודדת את הסוכנים שלה לגדול ולפתוח צוות ללא הגבלת סוכנים וליהנות מהחממה של המשרד!

3) בחזית הטכנולוגיה – חברת י.ש בתים פועלת יום-יום במטרה להציב את המשרד והסוכנים שלנו בקדמת הבמה ובחזית הטכנולוגיה. סוכננו נהנים ממערכות טכנולוגיות מתקדמות שעוזרות להם לנהל את העסק בצורה חכמה ויעילה ומאפשרת לסוכנים לתת את השירות הטוב והמקצועי ביותר ללקוחותיהם. מערכת קומנד שנבנתה על ידי סוכני קלר וויליאמס ועבורם – היא הדוגמה הטובה ביותר לכך! קומנד הינה מערכת CRM שמכילה בתוכה כמעט את כל מה שחלמתם עליו! ניהול אנשי קשר, שיווק, קמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, הקמת אתר ייעודי ללקוחות עם המידע שמעניין אותם, מערכת הפניות עולמית, ניהול העסק שלך כיחידת רווח והפסד ועוד רבים והכל זמין מכל מקום מכל מכשיר בלחיצת כפתור וממערכת אחת שמנהלת את הכול. וזה רק קצה הקרחון!

4) עד 90% עמלות סוכן – בהמשך לסעיף 2, הסוכן באמת במרכז! הסוכנים שלנו נהנים ממערכת חלוקת עמלות שלא נראתה כמותה בעולם ובטח שלא בישראל! סוכננו מתחילים מהיום הראשון בחלוקה של 60% לטובתם, ויכולים להגיע גם עד חלוקה של 90% לטובתם. התקרה אחידה לכולם מהיום הראשון, שקופה לחלוטין לכל סוכני המשרד וכמובן ידועה מראש. זיכרו – הצלחה שלכם היא הצלחה שלנו!

 5) קרן שיתוף ברווחים לסוכנים וזכיינים – העיקרון המנחה שלנו הוא שהסוכנים הינם שותפים מלאים בחברה – ועל כן מגיע להם להיות מתוגמלים בחלק מהרווחים. קרן שיתוף ברווחים היא היכולת שלנו להתייחס אליכם כשותפים ממשיים בחברה. יתרה מזאת, לאחר 3 שנים של חברות ברשת קלר וויליאמס העולמית – תהיו זכאים ליהנות גם אתם מהכנסות הקרן לכל החיים! גם אם החלטתם לעזוב! אין עוד חברת נדל"ן בעולם המספקת פוטנציאל כזה של הכנסה פסיבית. רק כדי לסבר לכם את האוזן – מאז 2016 חולקו מעל ל-480 מיליון דולר חזרה לסוכני וזכייני הרשת דרך קרנות השיתוף ברווחים, ומיליארד דולר מיום הקמת הקרן! איפה עוד שמעתם על דבר כזה?!

הדרכה, שיווק וטכנולוגיה הינם אבני יסוד לקריירה משגשגת עם חברת י.ש בתים. בין אם אתה סוכן נדל"ן מנוסה ובין אם אתה שוקל לעשות הסבת קריירה ולהיכנס לתחום – אצלנו בי.ש בתים אתה הכוח המניע מאחורי ההצלחה שלך והתפקיד שלנו הוא לדאוג לכך שתממש את מלוא הפוטנציאל ותבנה לעצמך עסק מצליח בסיוע של הטובים ביותר בתחום.

עכשיו זה הזמן לעשות השקעה חכמה בעתיד שלך! בין אם אתם סוכני נדל"ן או לא – מרגישים שאתם רוצים להתרגש, להצליח ולקטוף את השטרות מהעצים – המקום שלכם איתנו!

החלטתם לצאת לדרך חיים ועצמאות כלכלית !

  • י.ש בתים גרופ מציעה את המעטפת והמענה הטוב והמקצועי ביותר בתחום הנדל"ן
    עבור סוכני בבאר שבע והדרום, מזמינים אתכם להיות חלק מההצלחה .
  • צרו קשר עכשיו ובואו לעבוד איתנו – 5128