מתווכים בבאר שבע: הנכס שלכם בידיים טובות

בין אם אתם מחפשים לקנות דירה או למכור, חשוב שתתייעצו עם בעלי המקצוע הנכונים. בכתבה הבאה תכירו מתווכים בבאר שבע שיסייעו לכם להגשים את חלום הנדל"ן שלכם.

י.ש בתים הינה אחד ממשרדי הנדל"ן הגדולים בבאר שבע ובישראל בכלל. המשרד הינו זכיין של ענקית הנדל"ן האמריקאית קלר וויליאמס באזור באר שבע והסביבה מזה כארבע שנים, ואף זכה בתואר הסניף המוביל של קלר וויליאמס בישראל בשלוש השנים האחרונות.

י.ש בתים מבצעת מאות עסקאות נדל"ן בשנה ונמצאת בתהליכי צמיחה תמידית. "כיום אנו מעסיקים קרוב לחמישים סוכני נדל"ן ואין לי ספק שבתוך שנתיים נהפוך למשרד הנדל"ן הגדול בישראל", אומר שלומי עמר, בעלים ושותף בחברת י.ש בתים, לצד יניב לביא.

מעטפת שירותים מלאה תחת קורת גג אחת

"אנחנו מבינים שצרכי הלקוח אינם מסתיימים ברגע מכירת או רכישת נכס. להיפך – לא פעם רכישת נכס היא רק תחילתו של תהליך ארוך ומאתגר", מעיד שלומי. 
י.ש הציבה לעצמה מטרה: להיות One Stop Shop בכל הנוגע לרכישת נכס. כיום המשרד מספק ללקוח מעטפת שירותים מלאה תחת קורת גג אחת – החל מייעוץ משכנתאות, דרך תכנון וביצוע שיפוץ לנכס, ואף מציע ליווי בתהליך בנייה של וילה עד לקבלת מפתח במסגרת 'בנה ביתך'. 

שיווק נרחב לנכסים ושקיפות מול הלקוח

י.ש בתים מתהדרת בכמות אדירה של נכסים שהיא משווקת בבלעדיות. עובדה זו הופכת אותה לאחד ממשרדי הנדל"ן המובילים בהיצע הנכסים המוצעים לקנייה בבאר שבע והסביבה. "מרגע שנכס מגיע לטיפולנו אנו פוצחים בתהליך שיווק נרחב ואגרסיבי במגוון ערוצים", מספר שלומי, ומוסיף כי תהליך שיווק הנכס נעשה תוך דגש על יחס אישי ושקיפות מלאה מול הלקוח. "חשוב לנו לעדכן את הלקוח באופן שוטף על אופני השיווק שלנו את הנכס שלו, כמו גם במידת ההתעניינות בנכס, בהצעות מחיר ובתגובות שהתקבלו ממתעניינים ואף נייעץ לו במידה ואנו סבורים שיש לבצע עדכון מחיר", הוא מוסיף.

ליווי וייעוץ לקבלת משכנתא

י.ש בתים מציעה ללקוחות המשרד הרוכשים נכס ליווי על ידי יועץ משכנתאות מטעמה. כך, היועץ מלווה את הלקוח בביצוע מו"מ מול הבנקים השונים, השוואת מסלולי משכנתא מוצעים ועד לבחירת מסלול המשכנתא המתאים ביותר לצרכי הלקוח. "יועץ המשכנתאות שלנו הינו בעל ניסיון בתחום, וכיוון שאינו מטעם בנק כזה או אחר, ביכולתו לדאוג למיקסום תנאי המשכנתא ולחסכון בריביות", מדגיש שלומי.

שיפוץ בראש שקט

רכישת נכס מלווה לא אחת גם בצורך בשיפוץ. לכן, י.ש בתים החליטו לקחת את הנושא צעד קדימה והקימו מחלקת גמרים ושיפוצים במשרד, המלווה כל לקוח המעוניין לבצע שיפוץ בנכס, משלב קבלת הצעות מחיר ועד לשיפוץ הנכס. המשרד עובד לאורך השנים בשיתוף פעולה הדוק עם קבלנים ואנשי מקצוע קבועים מהשורה הראשונה, המחויבים לאיכות עבודה ולרמת גמר גבוהים ביותר.

וילות 'עד מפתח' במסגרת 'בנה ביתך'

י.ש בתים מובילה פרויקט יזמות הכולל בניית 70 וילות 'עד מפתח' במסגרת 'בנה ביתך' בשכונת כלניות בבאר שבע וביישובים כרמית ומיתר. "מחלקת היזמות שלנו מלווה את הלקוח כבר משלב ההחלטה, תכנון אדריכלי, קבלת אישורי הבנייה, בחירת מסלול המשכנתא, ליווי משפטי צמוד, פיקוח הנדסי, תהליך הבנייה ועד לגמר, ומאפשרת ללקוח שקט נפשי", אומרים שלומי ועו"ד רועי מזוז, מנהל מחלקת יזמות.

השקעה עצומה בסוכנים

"היתרון בשותפות עם קלר וויליאמס מתבטא גם במקצועיות סוכני הנדל"ן שלנו", מספר שלומי. לדבריו, ענקית הנדל"ן האמריקאית מהווה מעין אוניברסיטה לעולם הנדל"ן, והדבר מתבטא בהכשרות שוטפות של הסוכנים, שמטרתן להבטיח ידע נרחב ומקצועיות בלתי מתפשרת של הסוכנים. בין היתר לומדים הסוכנים כיצד לבצע עסקאות בצורה הטובה ביותר, שיטות לאיתור נכסים בעלי פוטנציאל ועוד. עוד מוסיף שלומי כי כל סוכן מתמחה באזור ספציפי בעיר, דבר המבטיח היכרות מעמיקה שלו עם מצב השוק באזור, כמו גם זיהוי מגמות בביקוש לנדל"ן המתרחשות באותו אזור.


י.ש בתים

זיכרו ,כאשר הדברים נעשים בצורה מקצועית ובליווי אנשי המקצוע הנכונים שלב אחר שלב
– תוכלו לצפות למינימום תקלות והפתעות בדרך. על כן, ביחרו באנשי מקצוע שילוו אתכם
במהלך מכירת הנכס ויסירו דאגות מליבכם. כמובן שעליכם לבדוק היטב מי הם אנשי
המקצוע שאתם בוחרים לעבוד איתם ושהם מחזיקים ברישיון מתאים בתוקף ובמגוון רחב של
המלצות וקבלות, ולא להסתמך על תחושות אישיות בלבד .
החלטתם למכור את הנדל"ן שברשותכם? אל תתפזרו ! י.ש בתים גרופ מבית קלר וויליאמס מאגדת בתוכה את כל מה שאתם צריכים ! צוות המומחים של החברה ילווה אתכם בכל שלב ושלב בתהליך מכירת הנדל"ן, ירכז
עבורכם את כל המידע והפרטים שאתם חייבים לדעת, יסייע לכם באופן המקצועי ביותר כדי
שתמכרו את הנכס עם אפס תקלות בדרך – וכל זה תחת קורת גג אחת .

  • החיים הרבה יותר קלים למי שמוכר דירה עם י.ש בתים גרופ / Keller Williams. להתייעצות
    עם צוות המכירות שלנו – 5128


טלפון: *5128